محصولاتی که دارای عبارت 'وﺿﻮح-و-روﺷﻨﻲ-اﻫﺪاف' هستند
پرسشنامه استاندارد جو سازمانی ﻻﻳﻞ ﺳﺎﺳﻤﻦ و ﺳﺎم دﻳﭗ (1989) که شامل 20گویه و پنج مولفه وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ اﻫﺪاف ، وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ ﻧﻘﺶ ، رﺿﺎﻳﺖ از ﭘﺎداش ، رﺿﺎﻳﺖ و ﺗﻮاﻓﻖ ﺑﺮ روی روﻳﻪﻫﺎ ، اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ، می باشد
دسته بندی محصولات