بیشتر بدانیم (تبیان)

آخرین اخبار فروشگاه

بیشتر بدانیم (تبیان)

دسته صفحه: فروش فایل
بازدید : 26

بیشتر بدانیم (تبیان)

    

    بازی یک دو سه پرش (٢)
    در هر معما از مربع گوشه ی پایین سمت چپ، به مربع گوشه ی بالا سمت راست بروید به شرطی که حرکت های مجاز فقط پرش به طول 3 در راستای عمودی یا افقی و پرش به طول 2 در راستای قطرها است. اجازه دارید از روی خانه های سیاه بپرید ولی نمی توانید وارد آن ها شوید . ...

    بازی یک دو سه پرش (١)
    در هر معما از مربع گوشه ی پایین سمت چپ، به مربع گوشه ی بالا سمت راست بروید به شرطی که حرکت های مجاز فقط پرش به طول 3 در راستای عمودی یا افقی و پرش به طول 2 در راستای قطرها است. ...

    بازی نقاط رنگی در سه مرحله
    از گوشه ی پایین سمت چپ وارد ماز شوید و با حرکت های عمودی وافقی، بدون آنکه از نقطه ای بیش از یک بار عبور کنید، از گوشه ی بالا سمت چپ، از ماز خارج شوید به شرطی که در طول مسیر خود تعداد نقاطی که از رنگ های متفاوت عبور می کنید با هم برابر باشد این تعداد برابر

    بازی نقاط رنگی(٣)
    به بیان دیگر در معماهای ساده شما باید از هر رنگ درست یک نقطه را طی کنید و در معماهای متوسط از هر رنگ درست 2 نقطه و در معماهای سخت از هر رنگ درست 3 نقطه را طی کنید. ...

    بازی نقاط رنگی(٢)
    از گوشه ی پایین سمت چپ وارد ماز شوید و با حرکت های عمودی وافقی، بدون آنکه از نقطه ای بیش از یک بار عبور کنید، از گوشه ی بالا سمت چپ، از ماز خارج شوید به شرطی که در طول مسیر خود تعداد نقاطی که از رنگ های متفاوت عبور می کنید با هم برابر باشد ...

    بازی نقاط رنگی(١)
    به بیان دیگر در معماهای ساده شما باید از هر رنگ درست یک نقطه را طی کنید و در معماهای متوسط از هر رنگ درست 2 نقطه و در معماهای سخت از هر رنگ درست 3 نقطه را طی کنید. ...

    بازی مسیر شکارچی در سه مرحله
    با حرکت های عمودی و افقی مسیر بسته ای رسم کنید که شامل تمام اعداد موجود در جدول باشد ولی شامل هیچ دو عدد تکراری نباشد. به بیان دیگر مسیر بسته ای رسم کنید که فقط شامل یکی از تمام اعداد باشد. ...

    بازی مسیر شکارچی (٣)
    با حرکت های عمودی و افقی مسیر بسته ای رسم کنید که شامل تمام اعداد موجود در جدول باشد ولی شامل هیچ دو عدد تکراری نباشد. به بیان دیگر مسیر بسته ای رسم کنید که فقط شامل یکی از تمام اعداد باشد. ...

    بازی مسیر شکارچی (٢)
    با حرکت های عمودی و افقی مسیر بسته ای رسم کنید که شامل تمام اعداد موجود در جدول باشد ولی شامل هیچ دو عدد تکراری نباشد. به بیان دیگر مسیر بسته ای رسم کنید که فقط شامل یکی از تمام اعداد باشد. ...

    بازی مسیر شکارچی (١)
    با حرکت های عمودی و افقی مسیر بسته ای رسم کنید که شامل تمام اعداد موجود در جدول باشد ولی شامل هیچ دو عدد تکراری نباشد. به بیان دیگر مسیر بسته ای رسم کنید که فقط شامل یکی از تمام اعداد باشد. ...

    بازی مربع ها در سه مرحله
    هر جدول را به ناحیه های مربع شکل طوری تقسیم کنید که در هر ناحیه درست یک لوزی قرار بگیرد. ...

    بازی مربع ها(٣)
    هر جدول را به ناحیه های مربع شکل طوری تقسیم کنید که در هر ناحیه درست یک لوزی قرار بگیرد. ...

    بازی مربع ها(٢)
    هر جدول را به ناحیه های مربع شکل طوری تقسیم کنید که در هر ناحیه درست یک لوزی قرار بگیرد. ...

    بازی مربع ها(١)
    هر جدول را به ناحیه های مربع شکل طوری تقسیم کنید که در هر ناحیه درست یک لوزی قرار بگیرد. ...

    بازی جمع و ریاضی در سه مرحله
    مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود. ...

    بازی جمع و ریاضی(٣)
    مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود. ...

    بازی جمع و ریاضی(٢)
    مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود. ...

    بازی جمع و ریاضی(١)
    مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود . ...

    بازی ماز یک چهارم در سه مرحله
    از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...

    بازی ماز یک چهارم(٣)
    از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...

    بازی ماز یک چهارم(٢)
    از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...

    بازی ماز یک چهارم(١)
    از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...

    بازی ماز 12121 در سه مرحله
    از S شروع به حرکت کنید و با پرش های عمودی و افقی به F برسید. طول اولین پرش 1 و طول دومین پرش 2 و طول سومین پرش 1 و چهارمین 2 و به همین ترتیب باید باشد. ...

    بازی ماز 12121(٣)
    از S شروع به حرکت کنید و با پرش های عمودی و افقی به F برسید. طول اولین پرش 1 و طول دومین پرش 2 و طول سومین پرش 1 و چهارمین 2 و به همین ترتیب باید باشد. ...

    بازی ماز 12121(٢)
    مسیر خود را نباید قطع کنید همچنین نباید در خانه هایی که علامت X دارند فرود بیایید ولی در تمام خانه هایی که دارای نقطه ی قرمز هستند باید فرود بیایید. ...

    بازی ماز 12121(١)
    از S شروع به حرکت کنید و با پرش های عمودی و افقی به F برسید. طول اولین پرش 1 و طول دومین پرش 2 و طول سومین پرش 1 و چهارمین 2 و به همین ترتیب باید باشد. ...

    بازی ضرب های 2رقمی در سه مرحله
    در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2 رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است، برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...

    بازی ضرب های 2رقمی(٣)
    در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2 رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است، برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...

    بازی ضرب های 2رقمی(٢)
    در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2 رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است، برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...

    بازی ضرب های 2رقمی(١)
    در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...

    بازی و درک مطلب ریاضی در سه مرحله
    در هر معما، هر حرف معادل یکی از ارقام 1 تا n است که n تعداد حروف در هر معما است. به کمک عبارت های ریاضی که در هر معما داده شده مقدار هر یک از حروف را پیدا کنید. ...

    بازی و درک مطلب ریاضی(٣)
    در هر معما، هر حرف معادل یکی از ارقام 1 تا n است که n تعداد حروف در هر معما است. به کمک عبارت های ریاضی که در هر معما داده شده مقدار هر یک از حروف را پیدا کنید. ...

    بازی و درک مطلب ریاضی(٢)
    در هر معما، هر حرف معادل یکی از ارقام 1 تا n است که n تعداد حروف در هر معما است. به کمک عبارت های ریاضی که در هر معما داده شده مقدار هر یک از حروف را پیدا کنید. دقت کنید حروف متفاوت نمی توانند مقدار برابر داشته باشند. ...

    بازی و درک مطلب ریاضی(١)
    در هر معما، هر حرف معادل یکی از ارقام 1 تا n است که n تعداد حروف در هر معما است. به کمک عبارت های ریاضی که در هر معما داده شده ...

    بازی چراغ های روشن در سه مرحله
    در هر معما هر دایره، یک چراغ است. بعضی از چراغ ها روشن و بعضی خاموش هستند ولی همه ی چراغ ها خاموش نیستند. کدام چراغ ها باید روشن باشند تا عدد داخل هر چراغ روشن، تعداد چراغ های روشن اطراف آن ( که شامل خود آن چراغ هم می شود ) باشد و عدد داخل هر چراغ خاموش..

    بازی چراغ های روشن (٣)
    در هر معما هر دایره، یک چراغ است. بعضی از چراغ ها روشن و بعضی خاموش هستند ولی همه ی چراغ ها خاموش نیستند. کدام چراغ ها باید روشن باشند ...

    بازی چراغ های روشن (٢)
    در هر معما هر دایره، یک چراغ است. بعضی از چراغ ها روشن و بعضی خاموش هستند ولی همه ی چراغ ها خاموش نیستند. کدام چراغ ها باید روشن باشند تا عدد داخل هر چراغ روشن، تعداد چراغ های روشن اطراف آن ( که شامل خود آن چراغ هم می شود ) باشد و عدد داخل هر چراغ خاموش،

    بازی چراغ های روشن (١)
    در هر معما هر دایره، یک چراغ است. بعضی از چراغ ها روشن و بعضی خاموش هستند ولی همه ی چراغ ها خاموش نیستند. کدام چراغ ها باید روشن باشند ...

    بازی جزیره ها در سه مرحله
    در هر معما تعدادی جزیره وجود دارد. هر جزیره از مربع هایی که از طریق ضلع به هم متصل هستند، تشکیل شده است. مساحت هر جزیره در یکی از خانه های آن نوشته شده است. دو جزیره نمی توانند ضلع مشترک داشته باشند ولی همه ی آبها باید از طریق ضلع به هم متصل باشند. ...

    بازی جزیره ها(٣)
    آخرین شرط این است که هیچ کجای جدول نباید یک مربع 2x2 وجود داشته باشد که هر چهارخانه ی آن آب باشد. به مثال حل شده خوب دقت کنید. ...

    بازی جزیره ها(٢)
    دو جزیره نمی توانند ضلع مشترک داشته باشند ولی همه ی آبها باید از طریق ضلع به هم متصل باشند. ...

    بازی جزیره ها(١)
    در هر معما تعدادی جزیره وجود دارد. هر جزیره از مربع هایی که از طریق ضلع به هم متصل هستند، تشکیل شده است. مساحت هر جزیره در یکی از خانه های آن نوشته شده است. ...

    بازی تکثیر جادویی در سه مرحله
    در هر معما، تعداد مشخص شده از شکل داخل جدول را باید طوری کنار هم در جدول قرار دهید که شکل ها روی هم قرار نگیرند و تعداد مربع های اشغال شده توسط شکل ها در تمام سطرها و ستون ها با هم برابر باشد. می توانید شکل ها را بچرخانید ولی برگرداندن شکل ها مجاز نیست. .

    بازی تکثیر جادویی (٣)
    در هر معما، تعداد مشخص شده از شکل داخل جدول را باید طوری کنار هم در جدول قرار دهید که شکل ها روی هم قرار نگیرند و تعداد مربع های اشغال شده توسط شکل ها در تمام سطرها و ستون ها با هم برابر باشد. می توانید شکل ها را بچرخانید ولی برگرداندن شکل ها مجاز نیست. .

    بازی تکثیر جادویی (٢)
    تعداد مربع های اشغال شده توسط شکل ها در تمام سطرها و ستون ها با هم برابر باشد. می توانید شکل ها را بچرخانید ولی برگرداندن شکل ها مجاز نیست. ...

    بازی تکثیر جادویی (١)
    در هر معما، تعداد مشخص شده از شکل داخل جدول را باید طوری کنار هم در جدول قرار دهید که شکل ها روی هم قرار نگیرند ...

    بازی پیکان های متوالی در سه مرحله
    اعداد 1 تا n را ( n، تعداد مربع های هر جدول است ) داخل مربع ها بنویسید به شرطی که از هر عدد فقط یک بار استفاده کنید و هر پیکان به عدد بعد از عدد خود اشاره کند . به عنوان مثال پیکان مربع 1 مربع 2 و پیکان مربع شامل عدد 2 به سمت مربع شامل عدد 3 و... اشاره می

    بازی پیکان های متوالی(٣)
    اعداد 1 تا n را ( n، تعداد مربع های هر جدول است ) داخل مربع ها بنویسید به شرطی که از هر عدد فقط یک بار استفاده کنید و هر پیکان به عدد بعد از عدد خود اشاره کند ...

    بازی پیکان های متوالی(٢)
    هر پیکان به عدد بعد از عدد خود اشاره کند . به عنوان مثال پیکان مربع 1 مربع 2 و پیکان مربع شامل عدد 2 به سمت مربع شامل عدد 3 و... اشاره می کنند . ...

    بازی پیکان های متوالی(١)
    اعداد 1 تا n را ( n، تعداد مربع های هر جدول است ) داخل مربع ها بنویسید به شرطی که از هر عدد فقط یک بار استفاده کنید ...



برچسب ها :بیشتر بدانیم (تبیان) , بیشتر بدانیم (تبیان)
محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
دسته بندی صفحات
دسته بندی اخبار
بلوک کد اختصاصی